Lamer vs. facebook

3. ledna 2012 v 17:31 | Micha |  Facebook
Tento článek je spíš takové malé zamyšlení nad lamerem. Kdyby někdo nevěděl, co to je, psala jsem o něm už tady. Jen tak pro shrnutí. Je to místo, kam lidé přidávají své hlážky z IM a ostatní přihlášení rozhodují o přejetí hlášky a také hlášky komentují.
A proč vlastně píšu tento článek? Chtěla bych se podělit o nějaké pocity z tohoto. I když je tu spousta členů, komentuje jich jen menšina. Většinou jsou zarytě proti facebooku.Proti všemu, co je s facebookem spojeno. Proč by ne? To přeci nevadí. Jenže si myslím, že i některé věci má facebook s lamerem společné. A toto mi asi i trochu vadí. Jde o to, že pokud přidáte k hlášce nějaký komentář, i ten mohou ostatní ohodnotit. A podle mě se spousta lidí snaží jen o to, aby tam házela jeden vtipný komentář vedle druhého a získávali tak jednu hvězdičku vedne druhé. Co, není to špatné? Je to jako "lajky" na facebooku. Když někdo přidá něco vtipného jen proto, aby byl zrovna jeho status oblíbený. A tím si získává sympatie u ostatních. A honba lidí na facebooku za "lajkama" je jedna z věcí, co jsou schopni lidé komentující na lameru odsuzovat v co nejvtipnějších komentářích s co největším počtem hvězdiček.

(mimochodem, i tak doporučuju lamer.cz navštívit)
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Máte rádi přírodu?

Ano
Ne

Komentáře

1 Irwain Nornossa Irwain Nornossa | E-mail | Web | 3. ledna 2012 v 19:27 | Reagovat

Na lameru jsou vtipné útržky z elektronické komunikace, alespoň tohle by tam mělo být. Ještě si to pamatuju z té definice. Jo, to by ale člověk nesměl být ve frontě, že jo… Protože přepsané vtipy, něco, co není z elektronické komunikace, admirálové Vysočiny, atd.… Tohohle tam je daleko víc.
Teď nějak nechápu, jestli si myslíš, že je špatné být proti FB nebo ne. Tam proti němu tak moc nebyli, spíš jim šlo o to, když k hlášce někdo přidal komentář Facobook…, jako kdyby to všechno vysvětlovalo. Na to bych byl alergický taky. Pak šlo o to, že tam přidávala spousta dětiček z FB nějak nebetyčný kraviny a lidem to prostě začlo lézt krkem. Nemůžeš se jim divit…
To, že tam někdo napíše svůj komentář, kterým vtipně shodí nějakou trapnost, co tam postlo nějaké hustokrutopřísné dítě, je pro ostatní myslím i úleva. Hláška nestojí za nic, ale diskuze pod ní jo, takže je alespoň důvod se vrátit.
Jenže i tak lamer jde do *****, kvůli svému vedení. Nebanují malé děti, neblokují trapáky, všechno jim tam prochází. Njn, když jde o návštěvnost, tak kvalita jde dolů. I z toho lze usuzovat, že čím víc lidí, tím horší kvalita.
Osobně bych bral lamera pro většinu pouze pro čtení, a člověk by tam mohl přidat něco až po jistém složitějším procesu. Vytříbit kvalitu, srát na počty lidí. To akorát pohřbí jakýkoliv dobrý projekt, jakým lamer bezpochyby byl.
Za času, kdy tam bylo ve schválených nejlepších asi nějakých 438 stránek, jsem přečetl všechny hlášky (nuda). Nevtipných mi jich tam přišlo tolik, že by nedaly dohromady ani 2 strany.
Když jsem zase byl ve frontě, tak to byla jediná dobrá hláška za den průměrně. Stávalo se i to, že si někdo založil víc účtů a pod těmi tam postoval stejnou trapnost. Dostal BAN? Ne. Tohle…to je prostě špatně.
Lamer tedy ano, pokud člověk čte ty nejlepší, případně nějaké náhodné. Zkrátka, klouzat po tom povrchu naleštěném slávou, ale rozhodně nejít do fronty, to je jáma sraček, na jejíž dno si vždycky někdo vezme buldozer.

2 Míša Míša | E-mail | Web | 3. ledna 2012 v 20:41 | Reagovat

[1]: Tak za prvé, uvědomuješ si, že ten komentář je delší, než článek?
Jistě že není špatné být proti fb. Ona už ta jejich vysazenost se projevuje i tak, že když třeba potom v komentářích naznačí, že je to z fb, je to mínus. Nebo když to vypadá, jako status. Tak mínus.
A chápu to, jak jsou vysazení proti dětičkám, co tam přidávají každou volovinu. Třeba byla doba "pikaču" ... hele, to někdo nechal kolovat po fb jednu nehoráznou volovinu - něco jako byl jsi tak opilý, že jsi hodil mým křečkem a křičel: pikaču volím si tebe. Pak že potkal bezdomovce a říká - Brumbále ty žiješ. Něco o bazénu a ještě o hledání dveří do Narnie. A tohle, celé, nebo kousky, se tam objevovalo minimálně tři týdny a sama jsem to postřehla tak 4x za den. Víš co tohle bylo za utrpení? To byla prostě jistota, že vstaneš a na lameru bude pikaču ... pořád, pořád ... a i já myslela, že mně z toho švihne. Já se jim tedy nedivím, že jsou proti těm z fb.
Vždyť já se do těch diskuzí taky zapojuji, ale něco je moc. Ty diskuze mně baví, ale když tam dá někdo nějaký koment, shazující celé to, jak se někdo snaží někoho pobavit statusem a jak se snaží být vtipný, dělá podle mě to samé, o to mi šlo ;)
Myslíš, že se to zhoršilo, co se to prodalo? Ale jo, nějaký inteligenty z řad fb dětí by mohli, protože to je pak síla. A vážně se nedivím, že tam jsou proti nim. Zato pár s banem z toho opačného konce by se našlo.
Toho jsem si nedávno taky všimla. Hláška debilní, plus dali okamžitě asi 4 lidi, nikdo z nich jinak nehlasoval, nikdy nedal koment a ještě ke všemu měli podobný nicky, to bylo i na mě moc. A občas se neobjeví ani ta jedna vtipná hláška za den. Možná to je opravdu tím, že nám stoupají nároky. Nebo já nevim, můj poměr + a - je vážně úděsný, člověk by z toho usoudil, že jsem zlá. Tak občas kliknu u schválených. Jinak máš pravdu.

3 Míša Míša | E-mail | Web | 3. ledna 2012 v 20:59 | Reagovat

Právě bych řekla jen: ty vole ... zrovna ve frontě:
<Kritik> Na Lamera by mĕli dát ještĕ pravidlo u přidávání "Po napsání hlášky si ji znovu přečtĕte, jestli je opravdu vtipná...".
Komentář: V diskuzi ve frontĕ na Lamerovi...

4 Irwain Nornossa Irwain Nornossa | E-mail | Web | 4. ledna 2012 v 14:51 | Reagovat

[2]: + [3]: Jj, uvědomuju. :-D Chtěl jsem to napsat v dalším komentáři, ale raději jsem nespamoval. :-D
Ale tak div se jim. Prostě status není v 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% případů něco, co by bylo tak dobrýho, aby to mohlo být na lamerovi. Jsou na to vysazený proto, že každý děcko, co zná lamera, si tam dává svoje statusy. A děcko nemusí být jen malý. Jako kdyby si dělali nějou zálohu statusů, nebo co. Přitom jen vytváří přehlídku svojí demence.
Jj, tohle jsem tam viděl. OK, vtipný, to jo. Jenže to je nejspíš starý, přepsaný atd. Nedivíš se, dobře. :-)
Jo, dobře, dělá možná to samé, ale dělá to líp, že to vtipné je. A to se cení.
Jasně, že jo. Mělo to mít původních pár lidí, vládnout železnou rukou a chránit kvalitu. BANy lidem, co to tam hájili, to se mi taky nelíbí.
Tak víš co, autor asi potřeboval nějakou pomoc. :-D Občas už ani jedna? Wow. Šel bych pryč…
Ne, tohle se už řešilo tam. Nestoupají nároky. Bude to spíš tím, že klesá kvalita.
Jaký máš poměr? Já měl 22 - ku 1 +, když jsem odcházel, co si tak pamatuju.
Počkej, to tam jako tohle někdo přidal? Jako za hlášku? Wow.

5 Míša Míša | E-mail | Web | 4. ledna 2012 v 19:05 | Reagovat

[4]: Jo, tomu rozumím, že to pak vypadá příšerně.
Fajn, možná je to o něco vtipnější, ale stejně :)
Já nevím, proč tam furt jsem, asi neztrácím naději.
No, tak to na tom nejsem tak zle ... v současnosti mám na 11,5 mínusů jedno plus (2845- a 246+)
Jo, smázli mu to, že je to odkazovaný zdroj.

6 Irwain Nornossa Irwain Nornossa | E-mail | Web | 4. ledna 2012 v 19:59 | Reagovat

[5]: Mně přijde, že o mnoho vtipnější.
Jo, některé naděje je lepší ztratit.
Já 5611 - a 254 +. Hledal jsem ten profil dlouho. :-D
Díky bohu, aspoň něco.

7 Míša Míša | E-mail | Web | 4. ledna 2012 v 20:11 | Reagovat

[6]: No dobře.
Tuhle ale ještě neztrácím ... kromě toho, asi je lamer návykový.
Je docela dost možný, že budu brzy na stejných číslech ;) Tys' ho hledal dlouho? Sakra, tak to já nenajdu :D
To teda, nejvtipnější mi ale přišlo, že tak kdo to tam psal, psal to ve slovenštině, ten co tam hlášku dal, přepsal to do češtiny. Tváříme se tam asi neschopně.

8 Irwain Nornossa Irwain Nornossa | E-mail | Web | 5. ledna 2012 v 19:32 | Reagovat

[7]: No, on je. :-D
Mně to trvalo dlouho, protože jsem úmyslně doménu zablokoval a svoje přístupové údaje smazal.
Ježiši. :-D Tak to je maso.

9 Míša Míša | E-mail | Web | 5. ledna 2012 v 19:37 | Reagovat

[8]: Až takhle radikálně se s tím rozloučit? To Ti něco provedli? :D

10 Irwain Nornossa Irwain Nornossa | E-mail | Web | 5. ledna 2012 v 22:25 | Reagovat

[9]: Oni nic, já už jsem dál nechtěl být svědkem toho, co jsem tam viděl.

11 Diana Diana | 11. února 2012 v 20:14 | Reagovat

Tak ja som ešte na Lamerovi neprečítala všetky hlášky, ale máte pravdu ... zasmejem sa asi u jednej až 2 na strane (ak čítam náhodné). Statusy z Facebooku sú naozaj na nič, keď si "normálny" človek bude chcieť prečítať status z Facebooku, pôjde na Facebook. Lamer je tu od toho, aby tam ľudia postovali súkromné ​​rozhovory, nie? :-)

12 Míša Míša | E-mail | Web | 11. února 2012 v 20:18 | Reagovat

[11]: Přesně tak. Je to čím dál horší :) Kéž by to bylo jen na rozhovory. Vítězí tam "neuhodneš, co se mi dnes stalo."

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama