Co je to za člověka?

15. září 2012 v 10:48 | Micha K. |  Politika, média a společnost
A je to tady! Prohibice. Člověk nemusí koukat na zprávy, ani číst internetové zpravodajství a stejně se to dozví od lidí na facebooku, kteří mají trochu posunuté hodnoty.
Takže zatímco mladí i starší virtuálně nadávají, nechápou, že tohle je konečně něco, u čeho vláda myslí více na lidi, než na sebe. Věřte tomu nebo ne, ale přijde tak o docela dost peněz. Puberťáci však budou skučet a nadávat. Zákaz prodeje alkoholu na 20% naprosto schvaluju, protože nikdo nevíme, kde je metanol. Pokud se otrávili lidé pitím z kolkovaných flašek zakoupených v kamenných obchodech, těžko říct, kde na nás číhá smrt.
První věc, která se šetřila byla ta, zda tam nevznikl sám od sebe, což může. Podle odborníků je však množství metanolu v lahvích takové, že nemohlo vzniknout přirozenou cestou. Takže hlavní věc, která mi teď nějakou dobu vrtá v hlavě je ta, co je to za člověka, který obětuje životy lidí pro vlastní zisk. Otravy tohoto druhu nejsou jen výstřelek posledních dní, ale ví se o nich. Pamatuju si, když jsem byla malý špunt a četla Bravo Girl, že i zde byl příběh o tom, jak se dívka po konzumaci "alkoholu" s metanolem otrávila. Tedy předpokládám, že pokud něco takového vědí paní redaktorky zmíněného časopisu, neujde to většině lidí, natož výrobci. Proto by mě zajímalo, jak někdo může dát do alkoholu něco, o čem ví, že s největší pravděpodobností zabije spoustu lidí. Jaký člověk se jednoho dne vzbudí a řekne si, že má málo peněz, tak obětuje několik lidských životů. A hryže ho svědomí? Nebo někde sedí a říká si, že mu to za ty peníze stálo?
Pokud vím, tak policie zatím chytla pouze prodejce a dodavatele, ale tohoto člověka ne. Co když někde sedí a libuje si, že teď může začít vyrábět zase normální pití s etanolem, protože pokvete černý trh, takže si přijde na neskutečné zisky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 streetqnektarinka streetqnektarinka | Web | 15. září 2012 v 10:59 | Reagovat

souhlasím s tebou ;-)  :-) já alkohol k životu nepotřebuji vůbec a jsem na to docela hrdá :-)

2 Julcha Julcha | Web | 15. září 2012 v 11:11 | Reagovat

souhlas. je to moc pěkně napsané. Já se dozvěděla, že právě alkohol brání tomu, aby methanol vymizel, takže čím víc alkoholu, tím vít methanolu a je to opravdu nebezpečné. Lidé pod 18, kteří hodně konzumují alkohol, mě děsí, a mám strach, že to s nimi špatně skončí. Pózy jako je kouření a chlast, naprosto odsuzuji.

3 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | E-mail | Web | 15. září 2012 v 11:19 | Reagovat

Tomu člověku, co to vyrábí bych napařila trest,jaké majív USA (to jediné na USA schvaluju, jejich trestní zákony)..napařila bych mu vraždy, protože nepřímo zvinil smrt téměř dvaceti lidí a to je na doživotí, to si myslím potom lidé rozmyslí dělat něco takového.. prohibice je myslím správná věc, člověk, co je rozumný a umí si odříct trošku toho chlastu to přijme,  potrefený puberťák, co lepší zábavu, než si vylejt mozek nezná, bude nadávat, ale hol dmá smůlu... mě osobně je to buřt, nepiju , ale i tak si myslím, že je to jedině dobře... pěkně napsané....

4 Es Ef Es Ef | Web | 15. září 2012 v 11:55 | Reagovat

Souhlas.

5 Týna :-* Týna :-* | E-mail | Web | 15. září 2012 v 11:55 | Reagovat

Pravda, smrt teď může být v každé flašce. Ale pochybubuju, že by byl jedovatej metanol v nějaký drahý lahvi. Je to hloupost, vláda sice přijde o peníze, ale jakmile něco zakážou, lidi si to prostě obstaraj ilegálně. A problém je na světě.

6 Míša Míša | E-mail | Web | 15. září 2012 v 12:08 | Reagovat

[1]: To je být na co.

[2]: no, takové účinky má. Pokud někdo pije před 18, ale dokáže se vybláznit brzy, není to tak zlé. Ne každý, kdo začal brzy pít skončil zle. Pokud je to celé o póze, nic dobrého na tom není.

[3]: I já jsem toho názoru, že by to mělo být posuzováno jako vražda. Nevím, možná to bude jen neúmyslné zabití.

[5]: Proč by to nebylo v drahé lahvi? Není to o výdělku?

7 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 15. září 2012 v 13:01 | Reagovat

Myslím si, že metanol nečíhá v dražších značkách (např. Baileys)...

A taky mi nejde do hlavy to, že když zemřelo 17 Moraváků, nic se nedělo, když najednou zemře jeden Pražák, zakážou všechen tvrdý alkohol.

Stejně se mě to netýká, alkohol vůbec nepiju.

8 Malleus Malleus | Web | 15. září 2012 v 13:14 | Reagovat

Trocha paranoidního myšlení: Otráví se ojediněle jednotlivci amatéři s domácí palírnou. V tomto rozsahu však stěží půjde o amatéry. Proč by dělal někdo něco takového záměrně? I v šedé zóně nejspíš platí nějaká reputace. Nakonec by tak nejspíše prodělal, lidé se budou bát málo známých značek. Vybuchlo velké halo, ztropena panika. Vylepší to obraz oficiálních korporací. Jen to omezení nesmí trvat příliš dlouho, jelikož vskutku poškozuje jen legální prodej. Tak akorát provedené divadlo. Hlavně najít někoho (něco), na koho bude možné ukázat prstem.
Jak pravil Josif Vissarionovič: "Je čas, soudruzi, skoncovat s alkoholem."

9 Míša Míša | E-mail | Web | 15. září 2012 v 13:27 | Reagovat

[7]: No, vždyť Tobě je 13, ne? To by bylo horší, kdybys pila :)
Od úterý tu byl zákaz, ale ne tak přísný. Když to nepomohlo, tak udělali další opatření. Tohle není o Praze ...

[8]: Když už jsme o paranoidním myšlení: celá kauza je v médiích tak probíraná, že většina národa neví o ničem jiném, co se děje u nás, nebo ve světě. Jen aby to zas nemělo od čeho odvádět pozornost ...

Možná máš pravdu. Může to být také prostředek pro likvidaci nelegálních výrobců.

10 Lukáš Lukáš | 15. září 2012 v 14:42 | Reagovat

"Krásně" se opět ukazuje kam až je lidská rasa schopna zajít.

11 pavel pavel | Web | 15. září 2012 v 15:55 | Reagovat

Podobnej případ byl před lety v nějaké hospodě v Řecku. Dva kluci zemřeli.

12 Syrion Syrion | Web | 22. září 2012 v 0:16 | Reagovat

Jo, docela mě štve, že si v hospodě nemůžu dát svůj oblíbenej krvesaj, ale jinak s tou prohibicí souhlasim. Tvrdej alkohol jsem stejně nikdy moc nepila, a když, tak jsem si pak druhej den říkala, že už nikdy nebudu pít.
K morálce "toho" člověka - já jsem v první řadě přemejšlela spíš nad tím, že to někdo dělá naschvál, že cílem je zabít co nejvíc lidí a ne vydělat.

[7]: Nemyslím si, že by to zakázali kvůli jednomu Pražákovi, to je dost hloupý, něco takovýho říct.

[6]: K těm pózám, jako je kouření a alkohol - takový děti jsou na ránu, ale ty inteligentní z toho jednoho dne vyrostou, blbci, co se toho nedovedou zbavit, na to umřou, žádná škoda.. Takže v pozérství bych takovou tragédii neviděla.

13 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 26. září 2012 v 17:28 | Reagovat

[12]: Netvrdím, že se to stalo kvůli Pražákovi, jenom mi přijde divné, že na to začali reagovat, až když se to projevilo i v Praze.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama